maandag, oktober 05, 2009

Cernum Marketing

Nu FC Dender het in tweede nationale moet doen, blijven enkel de bobsleemeiden over om de Cernumvlag onder de aandacht te brengen.

En toch ... omdat we met Cernum een minimum aantal inschrijvingen hebben gedaan op de 15km-sessie van Dwars door Hasselt, krijgen we ook dit !!!


Dit mailtje stuurde ik daarnet naar alle "believers", ons jargon voor werknemers:

-----------------------------

Dear believers,

Thanks to Leen Severi and her fellow runners during "Dwars door Hasselt" (Willem Van Langendonck; Johan Verckens; Steven Henrix; Francis Deveen; Gert Vrachten; Raf Boudewijns; Jan Oeyen; Paul Nijs; Jimmy Luisetto) our company gets great publicity without spending typical high amounts of marketing budget.

Have a look at http://www.sport.be/runningtour/dwarsdoorhasselt/2009/nl/bedrijven/.

I wish to thank the runners and hope they beat all types of world records, country records and personal records, or ... that they just enjoy running, which is after all the most important :-)

Cheers
Geert

Geen opmerkingen: