zondag, december 02, 2007

Argumenteren


Ik krijg vaak de vraag waarom Cernum voor sport kiest om haar naambekendheid een duw te geven. Een handvol redenen kan ik geven. Deze blog dient daar niet voor, maar allez bon, effe mag het wel: Cernum sponsort uitdagingen. Onze slogan is "Believe. Succeed." en geloof me: ook in onze business is zo'n credo nodig om er te geraken, niet enkel in de triathlon-, voetbal- of bobsleewereld.

Maar kijk nu, één van de hoofdsponsors van het bobsleeteam, SAP, laat zijn managing director via een persbericht aan het woord. (hier staat de volledige tekst)

"Een ambitieus project als dit past perfect bij SAP", zegt Danny Van Heck, managing director van SAP Belux. "Ook in onze sector is snelheid en flexibiliteit een absolute voorwaarde tot succes. SAP is erg fier onze Belgische bobsleedames bij deze unieke uitdaging mogen bijstaan. We hopen alvast dat ze in hun missie zullen slagen en opnieuw op het podium zullen staan, ruim 60 jaar na de laatste Belgische bobslee medaille in St.-Moritz."

Mooi, Danny. Jullie zullen net als Cernum, Viessmann, Alti en Capture Experts met fierhied het nieuwbakken logo van mijn babes gebruiken. Het zit al op de e-post.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

wondermooi logo !
heb je dit zelf uit je mouw geschud, Geert?

bob, de échte zei

waaawwww.... en ook "oef", eindelijk nog een beetje "België". Goed gedaan !!!!!!!

Geert Gitaar zei

@anonymous:
nee hoor, dit logo is gemaakt door één van mijn beste vrienden.

@bob, de échte:
binnenkort krijg ik twee volledige bladzijdes in La Dernière Heure. Dat kan alleen omdat ik de baas ben het Belgische vrouwenteam, niet van het Vlaamse ;-)

betweter zei

amai dat is hie druk op ne zondag !

Geert Gitaar zei

@betweter:
inderdaad, ben zelf ook verrast.

maar w.. t.. f... are you, betweter?

de koekoek van destijds ?

lydie zei

super mooi logo